REKLAMACIJE

U vašem paketu koji ćete primiti nalazi se račun za robu koju dobivate.
U slučaju da ne dobijete račun u skladu s narudžbom ili dobivenom robom:

1. Napišite pismo sa navedenim punim imenom, adresom, brojem telefona, e-mail adresom, koje artikle vraćate (količina, veličina itd), opis zašto vraćate i što želite da učinimo (mijenjati za drugi proizvod, povrat novca itd.).

2. Vašu pošiljku sa pismom vratite na adresu: Mimesa d.o.o , Heinzelova 11, 10 000 Zagreb, osigurajte se tako da pošiljku obavezno pošaljete uz potvrdu o primitku pošiljke. Tako ćete biti sigurni da je vaša pošiljka sigurno isporučena i na pravoj adresi. Ako pošaljete paket bez potvrđenog uručenja, nitko neće biti odgovoran za gubitak ili oštećenje vaše pošiljke. Molimo vas da svakako prihvatite ovaj savjet!

Mimesa d.o.o. garantira da su svi proizvodi kupljeni na našem web shopu ispravni. Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom informirajte nas o poteškoći. Ukoliko je reklamacija opravdana, kontaktirajte nas najkasnije 7 dana od dana primitka proizvoda, kako bismo se dogovorili oko zamjene oštećenog proizvoda ili povrata novca.

Kupčevo je pravo da vrati proizvod u sljedećim slučajevima:

  • dostava proizvoda koji nisu naručeni
  • dostava proizvoda koji su oštećeni
  • dostava proizvoda koji su oštećeni, a oštećenje je posljedica loše manipulacije prilikom isporuke.

Da bi se ostvarilo pravo na jamstvo potrebno je uz proizvod sa greškom priložiti kopiju računa ili narudžbe kojom se potvrđuje kupnja. Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakirane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku.

NAKNADA ZA PONOVNO NARUČIVANJE

Ako zaprimimo Vaš povrat robe i zaključimo da je trošak ponovne narudžbe opravdan, kontaktirati ćemo Vas putem e-maila i/ili telefona prije nego napravimo bilo što i ponudimo razmjenu. Ukoliko je povrat vraćene robe neopravdan (ne sviđa Vam se, gruba pogreška u veličini), bit ćemo primorani naplatiti vam troškove ponovnog slanja. Napominjemo da vraćena roba mora biti u originalnoj ambalaži.